Reactie plaatsen

Reacties

Wick
een maand geleden

Topservice en geweldige schoenen!

Ik draag al jaren Redbacks en voor mij komt er geen ander merk meer in huis. Eén keer ontving ik een paar met een fabrieksfout, maar Martien heeft dat direct en perfect opgelost. Inmiddels is alles weer helemaal in orde, op naar mijn zoveelste paar!

Martien levert échte service, met oog voor de lange termijn. Precies zoals het hoort, maar tegenwoordig helaas zeldzaam. De beste schoenen én de beste service. Absoluut een aanrader! Bestellen dus!

Hadewich Huybrechts
een maand geleden

Martien verleent geweldige service. Ze reageert snel op vragen, denkt mee en geeft correct advies. Kortom, heel klantvriendelijk. Het is eigenlijk service zoals je van een fysieke winkel verwacht die Martien online verleent, chapeau! Ik ben overigens ook erg tevreden over de schoenen met stalen tip. Een degelijke werkschoen dat instaat voor veiligheid en comfort. Vanwege de lichte zool erg comfortabel tijdens het werk en verrassend goed waterdicht.

Tom
4 maanden geleden

Net ontvangen de nieuwe Redback Whistler. Je merkt onmiddellijk het verschil met mijn oude Blundstone. De Redback boots moeten nog worden ingelopen, maar je voelt gelijk meer comfort en dikkere kwaliteit leer. TOP!
Dank voor de snelle service.
Helaas is PostNL niet de meest betrouwbare bezorger is en ongevraagd naar een PostNL punt brengt.

Jenny
4 maanden geleden

Hele fijne service en goed contact met Martien over de redback boots, super snel ontvangen. Super blij mee !

Paolo
5 maanden geleden

Amazing boots, very comfortable and durable! and amazing customer service as well!

Erwin van den Broek
5 maanden geleden

Draag al vele jaren Redback. Voor het eerst hier bij Aussiboots besteld tot volle tevredenheid. Ik ben zeer blij met mijn nieuwe Redbacks Iron Bark. Wat een mooie kleur! Als het nieuwe model Whistler in het assortiment komen, hou ik me aanbevolen. Dankjewel

Kevin
7 maanden geleden

Ontzettend fijne schoenen. In het begin zijn ze wel erg stug, je moet ze goed inlopen. Maar als dat eenmaal gebeurd is, zijn het de beste schoenen die je ooit gehad hebt. De eigenaar Martien is bijzonder behulpzaam in het kiezen van de goede maat of voor verdere klantenservice

Irina
8 maanden geleden

Al een paar jaar draag ik nu mijn donkerbruine Redbacks en serieus, mijn voeten willen nooit meer iets anders! Nou kocht ik de lichtbruine voor toch wat variatie. Die zijn van prachtig dik en stevig Nubuckleer. Echt heel mooi, maar ze lijken daardoor toch iets minder lang te zijn. Je ziet het niet van de buitenkant, maar mijn tenen komen af en toe toch nét tegen de neus aan. Ik hoopte dat ze wat uit zouden lopen, maar dat lijken ze toch niet te doen. Ik kon ze niet meer inruilen, daarvoor had ik ze al teveel ingelopen, maar Martien is me ontzettend tof en aardig tegemoet gekomen. Nu heb ik weer heel fijn een nieuw donkerbruin paar. die meteen lekker zitten. Superservice en waanzinnig fantastische schoenen. Ik wil nooit meer wat anders.

Ilja
een jaar geleden

Heel fijne schoenen en heel fijne service. Aanrader.

Lars Donkers
een jaar geleden

Serieus bedrijf met geweldige schoenen. Zou iedereen aanbevelen hier schoenen te bestellen. Top kwaliteit.